Sunday, February 10, 2008

Buletin Meteo

De obicei verific prognoza vremii pe yahoo weather . Mi se pare mult mai exactă şi mai de folos decât aproape orice buletin meteo transmis de televiziunile noastre de cacao. Îmi amintesc nu de puţine ori că eram în maşină sau în autobuz, afară ploua cu galeata dar buletinul de ştiri de la radiourile locale zicea ceva de genul "cer senin acum la Oradea... etc."
Atenţie la yahoo, by default prezintă vremea în grade Fahrenheit , foarte uşor de înteles de anglo-saxoni dar sună ca o glumă bună pentru cei obisnuiţi cu sistemul metric.
A fost o fază cu un coleg care era aşa mai blajin şi mai paralel cu lumea asta, student la computere, inginerul ideal, care nici măcar teoria nu o înţelege aşa cum trebuie, fabricat la banda rulantă , meşterea ceva la o imprimantă şi eu testam un monitor de '21 (de vro 1 oră, doar eram plătit în stilul comunist), printre altele verificănd vremea pe yahoo că doar era vineri şi îmi făceam planuri de weekend, era prin februarie aşa şi destul de frig pe afară şi bineînţeles erau vro' 30 °F afară adică vro 0 ℃ şi se apucă ăsta să comenteze, "bă ce dobitoci is ăştia! cum drac' să fie 30 grade afară că doar îi frig (nimic de zis simturile lui functionau cât de cât) " se poate întâmpla oricui să gresească nu zic nu, dar eu am pus paie pe foc, "noa, eşti nebun ? nu vezi că aşa scrie aci ? atâta tre' să fie , poate se încalzeşte mai încolo! hai să te uiţi mai atent, uite că aşa scrie aci doar.. negru pe alb" vine, se uită atent, şi bagă apropouri că noi îl pacălim pe el, că facem mişto de el... ceea ce nu era chiar neadevarat, dar pe prostia lui. Când i-am arătat cum stau lucrurile nu l-am mai scos din "student eminent", "viitor de aur ţara are", "chior ce esti", "inginer de pluş", "oaie" ....
Şi uite aşa domul inginer ocupă o poziţie undeva la "Electrica", binemersi, pe un salariu cred, mai mare decât al meu...

2 comments:

Anonymous said...

bah..daka citeshte Marius asta...iti taie curentu din casa :)))


Sergiu (Voievod)
easycar Customer Care

Enzo said...

nu e vb de marius... el era baiat bun.
e vb de altcineva.