Tuesday, March 25, 2008

Oboseala

Nu sunt superstitios de felul meu, dar azi chiar au fost cel putin 3 ceasuri rele, ca deh.. a fost marti.
Totul a inceput cand EuroWeb s-a hotarat sa aibe o problema la o fibra optica, si sa ma lase pe linia de Erdeessh destul de buna asa dar insuficienta ca banda, cei 3 MB de la ei (garantati) nu imi ajung pentru monstrul voip de care am grija la servici, sa nu ii uitam pe istetii cu Youtube, online radio, si situri de distrusi gen hi5 sau injeri, am vanat cu placere.
Bineinteles ca un necaz nu vine singur, asa ca au urmat cei cu remoata din U, S and A , telefoane, stersuri, appropo, Orange suck cand ai mai mare nevoie de serviciile lor, am bagat eu de seama azi.
Cu ocazia asta m-am prins ca unii oameni sunt stresanti si functia parca ii face sa fie mai stupizi in ceea ce fac si vorbesc. Boala grea... se vindeca cu o lovitura sub centura la momentul potrivit.
La fel oamenii cu care ai de a face... si la servici si pe strada, la antrenamente , se vede imediat cat de ingust sau deschis la minte poa sa fie un om, ca in versul ala.. "unii nu 'nteleg..." pai da, ori nu au cu ce ori e mai comod sa nu o faca, poate fi un sport dureros, periculos, s-ar putea sa isi dea seama in ce cacao se scalda, ce noroc ca e aranjata frumos si data cu parfum. Guitz, guitz !
A da... am uitat de sursa de la computerul de la servici, un X2 4000+, 1gb ram, restul integrat, mai putin mouseul si tastatura, :P . Intru in birou, linistit, calm, pe jumatate adormit ca de obicei si m-a trezit brusc un miros de plastic ars, hm... Ultra bornaul meu a detectat imediat vinovatul, sursa de la computer, are deja cam 1 an uptime cu restarturi saptamanale, daca imi aduc aminte. Totusi e o sursa de marca, dar nu foarte durabila se pare, Allied din cate am vazut nu e o marca de success, recomand oricand un Forton, in locul astora, sau un no-name ca doar e mai eftin.
Momentan oboseala se manifesta printr-o durere surda la nivelul gambelor, usturime in pleoape, noroc cu laptoapa, e mult mai comod sa stau in pat si sa blogaresc.
E timpul sa numar oile... precis or fi tare putine seara asta. :)



No comments: