Monday, May 26, 2008

Electorale

Cam ce am eu la mine in sat .
Acum... stau si mai citesc pe net cate o stire, cate un articol despre minunatele alegeri.
Stiu de saptamana trecuta ca blogherii oradeni s-au intalnit (ma rog... urmau sa se intalneasca) cu unul din candidatii la primaria Oradea .
As fi avut vreme sa ma duc sa beau o bere si eu cu ei, sa trancanim de una de alta, probleme importante, si apoi sa trag un post la mine pe blogea despre intalnire, cu poze, etc. si in felul asta sa fac publicitate si implicit campanie electorala.
De felul meu sunt apolitic, nu am nici o treaba nici cu stanga nici cu dreapta, nici cu crestini nici cu pagani sau cum s-or fi impartit. :P . Tot ce e important este sa ne mearga bine, sa se miste lucrurile cat de cat . Imi vine greu sa cred ca lucrurile se vor schimba peste noapte, ca vom avea parte de un conducator care o sa taie si o sa spanzure, o sa puna lucrurile la punct iar eu nu o sa mai intarziu la servici o juma de ora pentru ca drumul care iese din oras e cumplet paralizat de astupatii care lucreaza la el cu 2 lopeti si o roaba, sa nu vorbim despre celebra sosea de centura , despre proiectele "grandioase" si realizarile din ultimii ani.
Citind stirile am dat pe undeva, nu mai imi amintesc exact pe unde ca in Bihor nu avem coruptie, am crezut ca nu vad bine... da asa scria, ultimul raport etc. hm... stau si ma gandesc la spitale, sau la hotii prinsi de politai si scapati de procurori sau judecatori, la traficul masiv de influenta , la manariile si "aranjarile" care se fac prin primarii si alte institutii publice.
S-a discutat despre licitatii publice, despre probleme de estetica orasului, etc.
Mie unu nu imi convin drumurile, ma deranjeaza cersetorii din mijloacele de transport in comun si de pe strazi , lipsa cosurilor de gunoi, gardienii publici care is degeaba, coruptia din sistemul medical - poate cea mai groasa, lista cu probleme poate continua mult si bine, is multe, foarte multe de facut, sa vedem daca o sa avem cu cine!

1 comment:

Anonymous said...

ca la noi la nimenea...
Legea Jungle ruleaza la greu...