Sunday, September 7, 2008

Beat?

Esti singur , esti amarat, te suna un prieten sa iti zica despre ceva beri undeva in jurul orei 8, ce sanse sunt ca la 12 jumate sa fii lovit bine ?
Romania a pierdut la fotbal cu o echipa care se presupunea ca e varza.
Va zic eu. - mari! :)

crs: ma... baga pe blog ma .... romania lituania 0-3
crs: lol
Calinu: da da
Calinu: amu scriu
crs: am murit de ras
Calinu: ce crezi tu ?
Calinu: ca daca is bat nu stiu scrie ?

Dupa cum arata vremea pe YahooWeather cred ca dorm afara again, aer , racoare, 2 componente esentiale in viata omului de la tara. (care este) .

Va zic eu la astia ceva ce am auzit si eu acuma seara, chestie stiuta dar mai putin spusa :
-tacsu lui Robi : " ma... oameni asa ca in Ardeal... mai rar, de la tigan in sus toti is domni! "
ce sa zic eu ? el are 60 ani , eu nici 30, e clar ca experinta vietii isi zice cuvantul!
hai noroc si la mai mare... nu mai avem gheata efectiv la polul nord!
ce urmeaza?! 25 de grade de Craciun ? eventual plaja la "Municipal" de Anul Nou ?



No comments: