Wednesday, October 22, 2008

Drum de Cluuuuuj

Am facut ieri un drum pana la aeroportul din Cluuuuuj. In afara de peisaju' minunat, nu am nici un cuvant de lauda. Trafic infernal atat in Cluuuuj cat si pe E60 - e plin de nesimtit si sinucigasi.
La aeroport - ma rog in parcare m-am injurat cu aia cu tichetele - intri iei un tichet, mergi platesti si apoi te lasa afara din parcare, problema e ca tichetele nu functioneaza de fiecare data, ca angajatii sunt aiurea (cum ar putea fi altfel ? ) si ca m-a cacat o pasare pe parbriz chiar la iesire - cred ca mi-a purtat noroc si am ajuns cu bine acasa.
La iesire din Cluuuuuj sunt 2 benzi vre-0 cativa kilometri buni, totusi lumea merge pe 2 benzi si probabil s-au crizat cand un tip intr-o corsa sport cu numere de BH a trecut la musteata pe langa ei, eram nervos rau, mai ales ca in fata coloanei era un camion antic la un top speed 60km/h.
Un lucru bun sunt radarele fixe, cred ca totusi am prins unul, cel mai sigur o sa pot spune peste cateva zile daca o sa imi vina amenda acasa - mai sper ca eroarea din sitemul asta de monitorizare sa fie generala. :p .
E bine ca se lucreaza la E60 - adica un muncitor da la picamer celalalt sta si "sufla" oleaca, e bine ca m-am oprit la doar 4 accidente si am avut vreme sa manc linistit si sa imi dezmortesc picioarele inconjurat de muntii de la Piatra Craiului., e bine ca mai exista si soferi profesionisti care stiu si respecta semnele dintre soferi, care nu se baga daca nu au cu ce, care iti fac semn la o depasire si asa mai departe.
Appropo de Piatra Craiului - nu inteleg de ce toate terasele sunt orientate spre sosea, doar privelistea e foarte frumoasa, eu daca as avea un local acolo precis i-as face o terasa cu priveliste calumea nu jegu ala de asfalt si gaze de masini si fum de mici arsi.

No comments: