Tuesday, December 16, 2008

Marsul de marti.

Pentru ca "oteleu" e in greva spontana neanuntata si neafisata pe cacatele de panouri ultrascumpe si complet inutile m-am vazut nevoit sa vin pe jos la lucru, aproximativ 3 km pe jos. Desigur mai era alternativa taxiului postalit cu inca 2-3 aflati in situatia mea dar am preferat sa ma plimb.
35 de minute de plimbat pe jos pentru un taran proaspat mutat la oras nu e cine stie ce.
Uite asa am inceput sa vad partea buna a lucrurilor, ma mai misc, ma mentin cat de cat in forma, mai casc ochii la ce e in jur, treburi de genu asta. La fel cum m-am gandit sa imi iau ceva jaf de bicicleta, in 10 minute as fi la servici, fara batai de cap. Cursiera de acasa nu cred ca s-ar simti prea bine prin oras asa ca e nevoie de ceva tzoacla mai altfel construita.
De ce fac astia greva ?
Salarii mici. Bun.
Sefii zic - nu is mici!
Angajatii : cu fluturasul in mana : ceva gen 500 ron.
Ma intreb daca un sef ar putea trai fericit cu banii astia timp de o luna in perioada sarbatorilor cu 2-3 prunci acasa. Biletu'i 3 lei, abonamente se fac cacalau, pun pariu. Subvestii de la stat (administratia locala ) se primesc... bani probabil ca sunt pe undeva sau au fost. Desigur cand cumparam panouri de informare de "j'demii" de E, tramvaie de milioane de E, bugetul se subtiaza... si cei care o simt sunt cei de jos.
Deci, pentru voi astia din administratie care luati numai decizii bune: _|_ .

2 comments:

Anonymous said...

am o trotineta pentru tine daca te intereseaza:)))))

Enzo said...

mere bine ?!
numa sa nu fie pe combustibili fosili... :))