Monday, December 1, 2008

Votarea de ieri.

Ieri..
Cum inca nu am flotant de Oradea, m-am dus acasa in sat sa votez.
Era destul de plicticos prin sat, dar dupa 5 minute de facut de planuri, impreuna cu 2 prieteni buni, ne-am hotarat sa cinstim ziua de ieri asa cum se cuvine, mai ales ca era o vreme foarte frumoasa afara.

Ne-am dus la Metro sa ne luam cele necesare, adica 2kg si ceva din materialul de mai jos, plus cateva beri de caciula. Cea mai buna faza a fost ca tanti de la casa ne-a taxat doar unul din pachetele cu pieptul de porc. Am baut o bere si in sanatatea ei.

Dupa vre-o juma de ora de sfortari, friptanele aratau cam asa :

Toata treaba asta impreuna cu niste muraturi, paine si bere ca sa alunece mai bine. Pot sa spun ca a fost exceptional de bun. Aer curat, peisaj frumos, timp numai bun de un picnic. Mi-a prins tare bine.
Nu ne-am betivanit prea tare, drept dovada ca am fost in stare sa mai pozam si oleaca de apus de soare.

Era sa uit de compania pe care am avut-o. O catea flamanda ca vai de ea, a fost in stare sa treaca crisul innot sa vina la noi la masa. I-m dat ei resturile. Mie personal cainele asta imi aduce aminte de un alt patruped care a sarit la mine vara asta, norocul lui ca avea stapan, dar si de niste clipe de desfatare, petrecute in aceeasi vara, tot in sanul naturii.



Toata treba asta ne-a costat aproximativ 40 ron.
A meritat nu ?








2 comments:

Anonymous said...

asta e adevaratul 1 decembrie .. nu fasole cu ciolan :) , sa aiba romanu ce bes ... :))

Enzo said...

Corect.