Friday, January 16, 2009

Windows 7

Testat deja de multa lume, publicat, aruncat, 4 free, de M$ pe net. Un lucru care nu poate sa le fie decat de folos - un feedback mai bun, probabil mult mai bun decat in cazul Vista, sper sa se simta la varianta finala.
Am testat si eu versiunea pe 32 biti.
Merge bine pentru un beta, dar se simte clar ca e varianta de test, nu doar din butonasul "send feedback" prezent peste tot, multe incompatibilitati si conflicte, pe mine cel mai tare m-a deranjat cand m-a dat afara dintr-un online fight - Warcraft 3. Personal cred ca v-a scoate de pe piata Vista, sper sa fie mult mai hardware friendly si mai putin pretentios la resurse - cel putin asa pare din acest beta.
Am trecut pe sistemul de acasa de la XP - pastrat totusi in caz de nevoie pe o partitie - la Server 2k8 (cam stufos dupa gusturile mele); de la Craciun pana acum s-a comportat exemplar, cum la serviciu cochetez cu un server 2k3 si mai am un Server 2k acasa in sat, online non-stop, pot zice despre versiunile astea de Wingoz ca sunt cele mai fiabile, crapa greu.

No comments: