Tuesday, February 23, 2010

Vant de primavara

Cam asa se simte vremea pe afara, stiu ce zic pentru ca ma plimb aproape exclusiv cu bicicleta.
N-am mai scris demult, nu pentru ca nu as fi avut idei sau subiecte dar lenea asta ne omoara cateodata.
Ca tot am adus vorba despre tzoacla mea :






Ultima cursa de peste 10-15 kilometri o facusem anul trecut, aseara am iesit cu ea la drum intins, merge exceptional, cum sunt si in conditie fizica foarte buna a fost o placere sa pedalez, din pacate drumurile sunt foarte foarte proaste pentru asa scula.
Recomand bicicleta in locul tramvaiului sau chiar a masinii personale, e o adevarata placere sa te dai dimineata 10-15 minute pana la servici.


1 comment:

koma said...

folosesc picioarele :)

nici eu n-am mai folosit tramvaiul de vreo 15 ani, iar de taxi mi-e jena sa arunc banii. fac 3km dus si 3 intors zilnic, in ritm usor alert sa nu ajung transpirat la munca :)

daca vreodata se va face referendum pentru scoaterea automobilelor in afara legii voi vota cu 2 maini.