Sunday, June 13, 2010

Ironman - episod final

Am terminat cursa de bicicleta, cu probleme, dar am terminat-o.
Au fost spre 40 de grade p'afara, deci nu prea placut pentru o cursa de 180 kilometri ( ceva mai putin la mine pe kilometrajul de bicicleta).
M-am deshidratat, mi s-au blocat muschii asa ca nu mai puteam sta pe picioare, dar am pedalat si am pedalat :) . Pentru mine fara discutie cea mai grea cursa, mai grea decat maratonul de la Debrecen din primavara. Nu stiu exact cat timp am scos, astept rezultatele oficiale.
Cursiera mea cu roz s-a comportat exemplar, am facut o singura pana din cauza unu defect de fabricatie la camera, in rest am depasit multe biciclete mai scumpe si mai sofisticate. Am depasit multe mtb chiar si pe drum accidentat - inca odata se adevereste ca ala care da la pedale conteaza nu bicicleta in sine.
Au fost ceva abandonuri, cel mai notabil - Istvan organizatorul pe care eu il vedeam pe primele locuri a clacat din cauza caldurii, nu stiu daca a mai intrat si la alergat. Am ajutat 2 biciclisti cu camere si la final cand i-am intrebat cum a mers nu s-au comportat prea frumos chiar daca am fost singurul care s-a oprit sa ii intrebe care-i baiu si m-am oferit sa ii ajut.
Una peste alta... a fost o cursa pe cinste, voi reveni cu amanunte.

PS: am iesit pe locul 8 la echipe, destul de bine daca ne gandim ca am mers doar cu gandul de a termina.
Poze si alte detalii - http://ironmanoradea.ro/

No comments: