Thursday, June 17, 2010

O bere

Una buna, belgiana, bruna, rece si efervescenta.

Asa sarbatoresc eu plecarea din firma la care am lucrat 4 ani de zile. Bine... n-a fost chiar chinul de pe lume, in calitatea mea de admin imi mai permiteam sa pierd vremea din cand in cand, a fost fain ultimii 2 chiar 3 ani cat am fost singur in biroul meu, fara sefi pe cap cu 3 linii de net la dispozitie, etc etc.
Oarecum imi pare oarecum rau ca am plecat, dar sper ca peste 2-3 luni sa nu imi mai para rau.
Elore Debrecen!


5 comments:

Anonymous said...

- cola cu bere "noroc" ai baut acolo, succes in continuare!!!

gyuri de pe calea aradului

Marius said...

Boss de acolo am plecat si eu, si credema ca nu mi-a parut rau. Deci sigur o sa fie mai bine :)

Anonymous said...

Bafta Caline! Sunt sigura ca o sa-ti placa in Debrecen, au aia iaurturi bune in Tesco, remember?

Radu said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Caline sa-ti fie bine ... Sa ai mai mult noroc ....