Tuesday, September 28, 2010

Marti

Sa incepem cu inceputul: rau ma rupe somnul!

Poate si pentru ca am condus ieri ceva sute de kilometri pe autostrada de Budapesta, ca am fost iar la examen de M$ pe care bineinteles l-am luat. Drumu a fost bun, masina ok (un Mondeo), dar totusi a fost obositor, mai ales ca am ratat o iesire de pe autostrada la intoarcere, drumurile secundare au fost o incantare. :P

Tot la unguri inca; si probabil pentru anul care vine. Lucrurile nu merg chiar perfect, ca deh... sunt la doar 60km de casa, cursa pentru certificari - mai am inca 4 anul asta si astea pe care le-am dat pana acum mi-au parut cele mai usoare, mai vine si oleaca de munca poate si o vizita la firma mama in Germania, cu alte cuvinte o cursa stransa.
Sport... mai nimic, alergare si cate o sala + un inot mic. Vroiam sa mai fac un maraton anul asta dar nu cred ca o sa fie posibil.

No comments: