Thursday, February 17, 2011

Tema

Aseara m-am prins ca vechea tema nu mai functioneaza cum trebuie - a fost stearsa de pe bucket. Era o tema veche dar mie imi placea, simpla, alb negru usor de citit, se incarca rapid. Mi-am pus la repezeala o tema oferita de blogger, usor modificata. Merge si asa; important e continutul. Problema e ca in ultima vreme continutul cam lipseste.
Idei am, chef de scris mai putin. Ce sa faci? imbatranesc. :)
Mai am 3 saptamani pana la semimaraton si eu nu am mai alergat de o luna pentru ca am fost racit sau a fost prea frig p'afar pentru asa ceva. Sunt convins ca o sa il termin da nu stiu in cat timp. Schimbarea de domiciliu aci la Debrecen mi-a adus oleaca de insomnie dar speeeer ca o sa treaca. Arat ca un zombie cu cercuri negre in jurul ochilor. Ar trebui sa dorm cam 8 ore pe noapte si sa fac antrenamente de cel putin 4 ori pe saptamana... visuri umede.

No comments: