Wednesday, June 15, 2011

2 zile

Atata mai este pana la Ironman, 2 zile.
Din pacate nu am apucat sa imi repar telefonul in timp util ca sa mai fac niste poze de pe traseu.
Nu ma simt foarte pregatit pentru ca am stat vre-o 2 saptamani departe de antrenamente cu antibiotice pentru o infectie la gat. Saptamana asta am tras putin sa imi revin in forma cat de cat, nu sunt multumit dar cred ca spiritul de competitie o sa ma mai invioreze oleaca.
Sper sa iasa bine, cumva, cumva.
Doamne ajuta!

ps: la toata lumea! :)

3 comments:

Jorj said...

succes :)

Anonymous said...

Ba am trecut zilele astea pe acolo,
e plina balata aia de buruieni, du o motocoasa acvatica cu tine sa fi in avanataj, hai ca tinem pumnii poate ajung pe acolo se te scot din balta (in caz ca se strica motocoasa)

Colegu de banca!

Enzo said...

:)
mersiu maaa!
sper sa nu raman blocat in balta aia prea mult.
nu ma simt prea pregatit dar asta nu e ceva neobisnuit :D.