Monday, March 26, 2012

Semimaraton Debrecen 2012

Prima competitie din 2012 - Semimaratonul Rotary de la Debrecen.
Semimaraton = 21 km.
Antrenamentul l-am facut cum am putut, mai mult sau mai putin, mai intens sau mai lejer.
Ma asteptam la un timp de aproximativ 1ora si 50 minute. Am scos 1 ora si 52 minute, media pe kilomentru 5:20, oficial e un personal best.
Nu am folosit deloc energizante sau alte suplimente - un shake de proteine/carbohidrati dimineata devreme si cam atata. In timpul competitiei am baut doar apa. A mers decent dar simt ca puteam mai mult.
Adidasii folositi:
- putin cam grei, prea mult gel in calcaie, cred ca trec pe "adidas".


A fost mult prea cald pentru mine, cel putin 20 grade, eu mi-am facut antrenamentele seara pe racoare. Din pacate nici somnul cu o noapte inainte nu a fost prea bun, m-au trezit alarmele de la servici, am adormit pe la 3-4 dimineata, la 8 fara ceva am plecat spre Ungaria.


Cam asa arata afisul de anul trecut. Eu zic ca ar avea nevoie de un traducator nou :D. Daca se poate altul decat google translate.

No comments: