Friday, June 28, 2013

IronMan Romania (X-man in acte :D )

De cativa ani particip la aceasta competitie.
Este un eveniment unic in Romania, distantele sunt extreme, rezistenta fizica si mai ales psihica sunt duse la extrem. Pe scurt un eveniment care imi place.
Am sperat ca anul asta sa fie ceva mai usor pentru mine sa termin cursa asta, dar a fost greu greu. Inotul, la care ma asteptam sa merg foarte bine a fost poate cea mai nasoala proba. Apa calda (28 C la 1 metru adancime), jegoasa si urat mirositoare. Am iesit de acolo cu dureri abdominale si senzatie de greata si voma.
Mi-am revenit la bicicleta, nu cred ca m-am hidratat suficient si in ultima tura am inceput sa prind niste crampe la picioare, fara sa ma blochez insa ca si anii trecuti.
Alergatul a mers, efectiv mergeam juma de tura, alergam juma de tura.
Am terminat in 7 ore si 22 de minute, ars de soare, fiert de caldura si cu 5 kilograme lipsa. Seara dupa ce am mancat si am baut mai bine de jumatate de litru de apa aveam 85kg (de obicei am 90). Nu am urinat decat a 2 zi seara desi m-am hidratat cu multa bere la un botez...


Cred ca pentru prima data dupa un concurs de genul asta m-am gandit destul de serios sa nu mai particip anii viitori, gand care m-a parasit dupa 2 zile :)).


4 comments:

Nautilus said...

Cică se plimba pe malul Dâmboviţei la 12 noaptea un aurolac ras în cap şi mânjit pe faţă, cu un cuţit în mână.

Apar doi gabori, scot bastoanele de cauciuc, îl bat până cade lat, îi toarnă o sticlă de apă în cap să îl trezească şi îl duc la comandant. Care îl întreabă:

- Ce credeai, băi, Bear Grylls, că aici în Bucureşti e ca în filme!?.

:D

Enzo said...

Noroc ca s-a intamplat in Buc.
Daca era o chestie de asta pe undeva prin Covasna l-ar fi luat la intrebari in maghiara... :P

manolly said...

Cand si unde se tine concursul?

Enzo said...

este un banner mare pe care scrie x-man. urmareste-l. ;)